Klachtencommissie

Wij zijn aangesloten bij een beroepsvereniging, hebben een onafhankelijke klachtencommissie.

Klachtenprocedure

Als je niet tevreden bent over hoe je wordt behandeld bij CASA, kun je een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren. Je bent vrij om te kiezen op welke manier je dat doet.

  • Kies een rustig moment en bespreek de klacht met de begeleiders.
  • Als je wilt dat je ouders/verzorgers bij dit gesprek aanwezig zijn, maak dan een afspraak om over je klacht te praten.
  • Neem contact op met de vertrouwenspersoon van CASA:

mw. Mieneke Engwerda

St. Vitusholt 1e laan 1

9674 AM  Winschoten

tel.: 0597 415 428

CASA is aangesloten bij de landelijke klachtencommissie van Klachtenportaal  

Je kunt een brief schrijven naar deze commissie. In deze brief vermeld je:

  • Je naam, adres en telefoonnummer en dat van je ouders/verzorgers.
  • Naam, adres en telefoonnummer van de zorgboerderij en de persoon over wie je een klacht wilt indienen.
  • Een uitgebreide beschrijving van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt.
  • De reden waarom je hier een klacht over hebt.
  • Een beschrijving van wat je al gedaan hebt om een oplossing te vinden voor het probleem.

Deze brief kun je sturen naar:  

Klachtenportaal Zorg Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen 

De klachtencommissie gaat de klacht onderzoeken. Het kan zijn dat je wordt gebeld of dat de commissie  bij CASA langskomt om meer informatie te vragen aan jou en aan Dagbesteding. Na een paar weken krijg je bericht van de klachtencommissie. De commissie geeft dan aan of je klacht terecht is en welke dingen CASA en jij zouden kunnen verbeteren.

Meer informatie over hoe je een klacht kunt oplossen, kun je vinden op

www.klachtenportaalzorg.nl            

Plekken die wij bieden

Plekken Beschikbaar: 5

Plekken Beschikbaar: 3

Plekken Beschikbaar: 3

Plekken Beschikbaar: 2

Plekken Beschikbaar: 2

Chat openen
Heb je hulp nodig?
Hallo :)
Hoe kunnen we je helpen?